Selamlar bu kataloğu satın alabileceğim bir yer var mı acaba
Cem52
- Monday, November 24, 2025 at 6:25:46 PM
Hollandalı bir abi var yaklaşık 30 bin farklı kapak var bilinen
BERGAMA
- Monday, January 10, 2022 at 5:46:00 PM
Devamı katalog içinde
Yldrm10.5
- Monday, January 10, 2022 at 5:26:26 PM
Murat Bey elinizdeki kapakları yüklemeye devam edicek misiniz? Böyle nadir kapakları görmek çok iyi olur.
MURAT ÇAM
- Sunday, January 9, 2022 at 10:55:07 AM
DİJİTAL OLARAK VERMEYİ DÜŞÜNMEM BİLE. ŞU AHİR ÖMRÜMDE GÜZEL BİR HOBİM VAR KATALOG GİBİ. GÖNÜL İSTER Kİ SAĞLAM BİR SPONSOR BULUP MALİYETSİZ BASKI YAPMAK VE BİLABEDEL SİZLERE ULAŞTIRMAK EN BÜYÜK HAYALİM.
mehmet sinkil
- Sunday, January 9, 2022 at 12:20:16 AM
Murat bey tebrikler, uğraşınız taktire şayan. Kapakların belleğini tutmak. Baskıyı geçtim hazırı basmak kolaydır yeterki zaman ve para olsun. Ancak 5 10 sene önceki ürün hakkında internet denilen koca dünyada bilgi kırıntısı bulamazken nerdeyse 10 000 kapağın firhistesini yapmak detaylı bilgiler bulabilmek inanılmaz. Tekrardan emeklerinize sağlık, tebrikler. Eğer dijital olarak satma düşünceniz var ise uygun olarak almak incelemek isterim.
MURAT ÇAM
- Saturday, January 8, 2022 at 1:58:53 PM
HER HARF GRUBUNDAN 1 KAPAK EKLEMEYE ÇALIŞTIM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
nikfernik
- Friday, January 7, 2022 at 11:59:24 PM
Değerli yorum için teşekkürler Enes, sanırım yanlış anlaşılma oldu demek istediğim bizde işbirliği zayıf olduğunu belirtmek istemiştim. Hem bu vesileyle teknik terimler olsa da sitenin kuruluş öyküsüyle birlikte değerlendirmek isterim ilk düşüncem şişe koleksiyonu yaptığım için şişe üzerine olup sadece kendi koleksiyonumu paylaşmaktı 4gb host aldım işe koyuldum hem bu vesileyle diğer hobim olan webtasarım konusunda kendimi gelistirmekti sonra şişe koleksiyonu yapanların az olması, durağan kimseye pek faydası olmayacağından kapak temalı olacak hem hiç bilmedim PHP üzerinde çalışma fırsatı olacaktı.Ve böyle başladı sizler geldiniz büyümeye başladı 4gb Osman Bey'in gelmesiyle dolmaya yaklaştı bunun üzerine 2 ay önce veritabanını sınırsıza çevirdim. Kota problemi kalkmış oldu.Söylediğin gibi benim acemiligimden dolayı moderatasyon ve işlevsellik konusunda aksaklıklar ve eksiklikler mevcut umarım biran evvel herşey yoluna girer. Daha kullanışlı bir veritabanı meydana getirebiliriz.
Murat bey, bahsettiklerizi üzülmekle birlikte bu yaşananları sizi yıldırmamasına sevindim. Keşke olmasa dediklerimiz ama oluyor misal hala sohbette duruyor birisi yazmış -Hiç görmediğim kapakları gördüm diye. mübarek sende destek çık bizlerde görmediğimiz kapakları görelim
Herşeyiyle el emeği olduğu için mecburen kataloğunuzun maliyeti yüksek rakama tekabül etmiş Murat bey, her ne kadar merak edip almayı çok istesemde şuanlık ileriki zamana ertelemek benim için uygun olacaktır. Anlayışınıza sığınıyorum.
MURAT ÇAM
- Friday, January 7, 2022 at 8:38:41 AM
SAMİMİ GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. ŞİMDİDEN SÖYLEYEYİM; CCI GİBİ OLAMAYIZ. BİZİM KAPAK KOLEKSİYONERLERİ -Kİ 3-5 HARİÇ KOLEKSİYONER DEĞİL TOPLAYCI!! - SİZİN BU SİTENİZE GİRERLER BAKARLAR VE ARKADAN ELEŞTİRİRLER. ŞÖYLE Kİ BU KAPAK ZATEN VAR. MÜKERRER KAPAKLAR VAR, PİKSELLERİ KÖTÜ,VB. BEN BUNLARI YAŞADIM. KATALOGDAKİ RESİMLER NEDEN NET DEĞİL DİYENLER OLDU. ULAN KAPAK DÜNYANIN BİR UCUNDA, ADAM ÇEKMİŞ YAYINLAMIŞ. BEN DE ONU ALMIŞIM. O KAPAĞA ILAŞMA ŞANSIM YOK. AYRICA BUNU DİYENLERİN ELİNDE GÜZEL KAPAKLAR OLMASINA RAĞMEN Bİ RESMİNİ ÇEKEYİM DİYORUM OLMAZ DİYORLAR. EN YAKIN ARKADAŞLARIM OTURUP YİYİP İÇTİKLERİMİZ BİLE KATALOĞU AÇIP ŞÖYLE BAKMIYORLAR BİLE BIRAKIN ALMAYI. KENDİ İMKANLARIMLA PRİNT YAPIYORUM. KENDİM CİLT YAPIYORUM. ÜZERİNDEKİ KABARTMA YAZILARI 3 BOYUTLU PRİNTERDE ARKADAŞA YAPTIRIYORUM. SADECE YILDA 5 ADET YAPIYORUM. AMA BU SEFER 2 ADET YAPACAĞİM. BİR KENDİME BİRİ DE ÇOK DEĞERLİ BİR KOLEKSİYONCU ABİMİZE. EĞER SİZ DE İSTİYORSANIZ ELİMDE SON BİR KATALOG KALDI. VE NE YAZIKTIR ÜZÜLEREK İFADE EDİYORUM 750 TL. İSTİYORSANIZ CEVABINIZI BEKLİYORUM.
enes
- Thursday, January 6, 2022 at 8:03:40 PM
Bu site kurulalı yaklaşık 14 ay oldu; neredeyse 10 yılı devirmiş olan, fotoğraf başına 50 kb sınırı olduğu için daha yüksek kapasiteye sahip olan ve moderasyonu -sanırım- büyük oranda otomatik olarak yapılan cci'nin daha fazla rağbet görmesi normal bence. Böyle bir girişimin Türkiye adına yapılması çok güzel ama aradaki farkları da yok saymayalım, siteye daha fazla aktif üye katıldıkça ve sitenin koleksiyonu genişledikçe cci'nin yerini alamasa da daha çok tanınıp geniş bir kitleye sahip olabilir
15 comments